2. Spis fisk og fiskepålæg – flere gange om ugen

I løbet af en uge har du brug for 200-300 gram fisk. Fisk indeholder nemlig jod, selen, Dvitamin og også de livsvigtige Omega 3 fedtsyrer som kroppen har brug for men ikke selv kan producere.

Disse stoffer findes stort set kun i fisk og derfor er det vigtigt, at du spiser 200-300 gram fisk hver uge, ellers er du i ernæringsmangel.

For at dække dit ernæringsbehov bedst muligt er det godt at varier imellem fede fisk (laks, sild og makrel) og magre fisk (torsk, tun og rødspætter).

Der er mange der har hørt at fisk kan være forurenede med blandt andet dioxin og kviksølv, men der er fangstforbud hvor forureningen er størst og fordelene ved at spise flere og forskellige slags fisk er mærkbart større end risikoen ved forurening.

Husk også, at reglen om procentvis overvægt også gælder her… det betyder altså at hvis du er 50% overvægtig skal du også have 50% mere end anbefalingen lyder (altså i dette tilfælde 300-450 gram fisk om ugen).

Det tredje punkt i Fødevarestyrelsens kostkompas hedder: Spis kartofler, ris eller pasta og groft brød – hver dag

desisexkahani.com
Sexy Hot Girl Filmed Using Toys To Masturbate movie-27 Lesbo Sex Action Between Teen Amazing Girls (Lily Rader & Naomi Woods) movie-19 - porn,sex,lesbian Anal Sex Tape With Real Big Ass Oiled Up Sexy Girl (alena croft) movie-03 - ass,anal,hardcore Big Juggs Hot Wife Fucks Hard Style On Tape movie-13 - hardcore,sex,porn Mature Lady (shayla leveaux) Realy Love To Ride Big Long Cock movie-27 - sex,hardcore,porn Punish Sex Action On Cam Between Teen Horny Lesbo Girls (brandy&darcie) movie-12 - sex,porn,lesbian Sexy Busty Housewife (Alexis Fawx) Realy Love Hardcore Intercorse movie-01 - porn,hardcore,sex For Lots Of Money Sexy Girl Bang Hardcore On Cam movie-17 - hardcore,tits,teen